KALİTE POLİTİKAMIZ
BODO BODE DOĞRUSAN A.Ş., tecrübesini ve güvenilirliğini, müşteri memnuniyetini sağlamak için gönüllü olarak, temel kabul etmiştir. Sürekli iyileştirme ve teknolojik yaklaşımlar ile müşteri memnuniyetinin arttırılması için aşağıdaki ana stratejileri belirlemiştir.
- KALİTELİ ÜRÜN
- ZAMANINDA SEVKİYAT
- UYGUN FİYAT
- BİLGİ – HİZMET KALİTESİ
Bu stratejilerde başarıya ulaşmak için şu adımlarımız mevcuttur:
- Çalışanlarımızın memnuniyeti ve ekip çalışmalarına katılımları
- Teknolojinin, bilginin getirdiği yenilikleri uygulamak
- Proje ömrü boyunca müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını karşılanmak
- Tedarikçilerimizin kalite ve sevkiyat güvenilirliği sağlamak
BODO BODE DOĞRUSAN A.Ş. yönetim kadrosu ve çalışanları, bu politikaya uygun hareket etmeyi; kanunların, yönetmeliklerin ve yönetim sistemlerinin gerekliliklerine uymayı kabul ve taahhüt eder.